Kontrakt Volvo Uptime Care

Większa dyspozycyjność dzięki komunikacji z pojazdem

Istotą naszego Kontraktu Volvo Uptime Care jest zoptymalizowany harmonogram serwisowy oparty na rzeczywistej intensywności użytkowania pojazdu. Za pomocą pokładowego modułu łączności jesteśmy w stanie monitorować Twój samochód ciężarowy w celu zapewnienia odpowiedniej obsługi serwisowej we właściwym czasie. W jakim celu? Aby utrzymać go w ruchu i gotowości do pracy.

Kalendarz Serwisowy w ramach Usług Zdalnych zapewnia większą dyspozycyjność
To, jak na przestrzeni czasu wykorzystujesz swój samochód ciężarowy, ma znaczenie. Dlatego właśnie Kontrakt Volvo Uptime Care obejmuje Kalendarz Serwisowy w ramach Usług Zdalnych. Za pomocą zainstalowanego w pojeździe interfejsu komunikacyjnego możemy zdalnie monitorować kody usterek, wybrane podzespoły i sposób użytkowania pojazdu. Dzięki tym informacjom wiemy, kiedy dokładnie należy wykonać obsługę serwisową. Dzięki nim jesteśmy także w stanie na bieżąco dostosowywać i optymalizować harmonogram obsługi technicznej, zależnie od aktualnego sposobu użytkowania i stanu technicznego pojazdu.

Zdalny komunikat serwisowy
Elementem Kontraktu Volvo Uptime Care jest również zdalny komunikat serwisowy. Gdy konieczne staje się wykonanie obsługi serwisowej, powiadamiany jest właściwy dealer oraz kierowca – za pośrednictwem komunikatu aktywowanego w zestawie wskaźników w pojeździe. Tym samym wszyscy są w stanie odpowiednio wszystko zaplanować, by utrzymać Twój samochód ciężarowy w niezawodności i gotowości do efektywnej pracy.

Wyprzedzające przygotowywanie wizyt w stacji obsługi
Wykorzystując informacje pochodzące z pojazdu możemy odpowiednio wcześniej zaplanować pobyt pojazdu w stacji obsługi. Najpierw kontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dogodnego dla Ciebie terminu wizyty. Następnie przyporządkowujemy odpowiedniego mechanika, zabezpieczamy wymagane narzędzia i wyposażenie oraz zamawiamy części zamienne. Wszystko po to, by każda wizyta serwisowa przebiegała w sposób maksymalnie sprawny i efektywny.

Solidny kontrakt to podstawa
Chcesz jeszcze większej wygody? Kontrakt Volvo Uptime Care stanowi bazę dla naszych Kontaktów Serwisowych Volvo: Niebieskiego, Srebrnego i Złotego, zapewniających jeszcze wyższy poziom ochrony i kontroli nad kosztami. Dzięki temu możesz wybrać opcję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

CECHY I KORZYŚCI:

  • Indywidualny harmonogram obsługi technicznej – na bieżąco dostosowywany i optymalizowany, zależenie od rzeczywistego sposobu użytkowania pojazdu.
  • Ograniczone do minimum ryzyko niespodziewanych przestojów, dzięki zdalnemu monitorowaniu wybranych podzespołów pojazdu.
  • Wizyty pojazdu w stacji obsługi przygotowane z wyprzedzeniem, dzięki informacjom pochodzącym z pojazdu.
  • Powiadomienie w zestawie wskaźników o terminie wizyty serwisowej.
  • Każdy aspekt Kontraktu Volvo Uptime Care ma na celu

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Sebastian Filipiuk – Obsługa Klientów Kluczowych
📱+48 661 61 21 78
📧sebastian.filipiuk[at]etmus.pl

Arkadiusz Siedlecki – Obsługa Klientów Kluczowych
📱+48 603 611 970
📧arkadiusz.siedlecki[at]etmus.pl

Rafał Borowik – Obsługa Klientów Kluczowych
📱+48 607 054 897
📧rafal.borowik[at]etmus.pl

DO POBRANIA
Infosheet_Service_Contract_Uptime_Care_VTE_PL