Osoba oceniająca* —Proszę wybrać opcję—Krzysztof DanielukMaciej Bednarski
Osoba oceniana* —Proszę wybrać opcję—Dariusz OlichwirowiczTomasz HryniewskiMirosław Zych
1. Czy kontaktuje się z Klientem na 2-5 dni przed wyznaczonym terminem wizyty oraz odnotowuje fakt kontaktu swoim inicjałem w workshopplanerze ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
OCENA MIESIĘCZNA (1-6 pkt)* —Proszę wybrać opcję—0 ~ 0%1 ~ 0-20%2 ~ 20-40%3 ~ 40-60%4 ~ 60-80%5 ~ 80-100%6 ~ 100%
2. Czy wysyła oferty wg wytycznych Dyrektora Sprzedaży ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
3. Czy umieszcza oferty specjalne w GDS ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
4. Czy usuwa wyceny z GDS po 30 dniach ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
5. Czy przekazuje termin ważności oferty dodatkowo w treści mail'a i zapisuje ją w uwagach ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
6. Czy umawia wizyty Klientów w oparciu o dostępność mechanika i stanowiska naprawy ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
7. Czy przed umówieniem pojazdu sprawdza czy Klient nie przekroczył limitu kredytowego ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
8. Czy zawiadamia Klienta o ewentualnej konieczności dokonania wpłaty zaległości ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
9. Czy dokonuje zapisu naprawy i terminu w workshoplanerze ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
10. Czy zapisuje w workshoplanerze dodając własne inicjały ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
11. Czy weryfikuje dostępność części - uzgadnia z SM fakt czy części dotrą na czas ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
12. Czy dla pojazdów Volvo sprawdza czy pojazd posiada plan przeglądów VOSP - jeśli nie, przekazuje sprawę ASR ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
13. Czy prowadzi aktywną sprzedaż przyjmując zlecenie dopytując o potrzebę ewentualnych dodatkowych usług/napraw ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
14. Czy uzgadnia z Mistrzem możliwość przyjęcia pojazdu, który wcześniej nie był umówiony ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
15. Czy przygotowuje i przekazuje komplet dokumentów dla Mistrza (zlecenie na formularzu GDS, formularz karty pracy mechaników, odpowiedni dla pojazdu formularz semafora, Formularz semafora SKP - jeśli był wykonany) ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
16. Czy zapisuje w zleceniu zakres pracy ustalony z Klientem ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
17. Czy dopilnowuje podpisu Klienta na zleceniu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
18. Czy przypisuje części i materiały do zlecenia ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
19. Czy aktualizuje i dopilnowuje zgodność zapisów i uzgodnień z Klientami w systemie GDS Fusion ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
20. Czy zleca badania "Semafor" wg celów wyznaczonych przez Dyrektora Sprzedaży ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
21. Czy wpisuje termin przewidywanego wydania pojazdu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
22. Czy kontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia rozbieżności powstałych w trakcie naprawy ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
23. Czy nowe ustalenia odnotowuje w formularzu zlecenia ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
24. Czy zawiadamia Klienta o opóźnieniach w naprawie (zapisuje czas telefonu) i wysyła potwierdzenie mail'em ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
25. Czy natychmiast zawiadamia Klienta gdy jego pojazd jest gotowy do odbioru ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
26. Czy wydaje pojazd po naprawie ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
27. Czy wykonuje oględziny pojazdu przed wydaniem ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
28. Czy egzekwuje potwierdzenie odbioru pojazdu przez Klienta jego podpisem na zleceniu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
29. Czy precyzyjnie wyjaśnia Klientowi zakres wykonanych prac ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
30. Czy informuje Klienta o pracach możliwych do wykonania przy okazji następnego przeglądu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
31. Czy w 85% FV wystawia w dniu wydania pojazdu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
Menu dostępności