Osoba oceniająca* —Proszę wybrać opcję—CSR DOCSR THCSR MZ
Osoba oceniana* —Proszę wybrać opcję—Dariusz OlichwirowiczTomasz HryniewskiMirosław Zych
1. Czy kontaktujesz się z Klientem na 2-5 dni przed wyznaczonym terminem wizyty oraz odnotowujesz fakt kontaktu swoim inicjałem w workshopplanerze ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
OCENA MIESIĘCZNA (1-6 pkt)* —Proszę wybrać opcję—0 ~ 0%1 ~ 0-20%2 ~ 20-40%3 ~ 40-60%4 ~ 60-80%5 ~ 80-100%6 ~ 100%
2. Czy wysyłasz oferty wg wytycznych Dyrektora Sprzedaży ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
3. Czy umieszczasz oferty specjalne w GDS ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
4. Czy usuwasz wyceny z GDS po 30 dniach ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
5. Czy przekazujesz termin ważności oferty dodatkowo w treści mail'a i zapisujesz ją w uwagach ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
6. Czy umawiasz wizyty Klientów w oparciu o dostępność mechanika i stanowiska naprawy ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
7. Czy przed umówieniem pojazdu sprawdzasz czy Klient nie przekroczył limitu kredytowego ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
8. Czy zawiadamiasz Klienta o ewentualnej konieczności dokonania wpłaty zaległości ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
9. Czy dokonujesz zapisu naprawy i terminu w workshoplanerze ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
10. Czy zapisujesz w workshoplanerze dodając własne inicjały ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
11. Czy weryfikujesz dostępność części - uzgadniasz z SM fakt czy części dotrą na czas ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
12. Czy dla pojazdów Volvo sprawdzasz czy pojazd posiada plan przeglądów VOSP - jeśli nie, przekazujesz sprawę ASR ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
13. Czy prowadzisz aktywną sprzedaż przyjmując zlecenie dopytując o potrzebę ewentualnych dodatkowych usług/napraw ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
14. Czy uzgadniasz z Mistrzem możliwość przyjęcia pojazdu, który wcześniej nie był umówiony ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
15. Czy przygotowujesz i przekazujesz komplet dokumentów dla Mistrza (zlecenie na formularzu GDS, formularz karty pracy mechaników, odpowiedni dla pojazdu formularz semafora, Formularz semafora SKP - jeśli był wykonany) ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
16. Czy zapisujesz w zleceniu zakres pracy ustalony z Klientem ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
17. Czy dopilnowujesz podpisu Klienta na zleceniu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
18. Czy przypisuje części i materiały do zlecenia ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
19. Czy aktualizujesz i dopilnowujesz zgodność zapisów i uzgodnień z Klientami w systemie GDS Fusion ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
20. Czy zlecazs badania "Semafor" wg celów wyznaczonych przez Dyrektora Sprzedaży ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
21. Czy wpisujesz termin przewidywanego wydania pojazdu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
22. Czy kontaktujesz się z Klientem w celu wyjaśnienia rozbieżności powstałych w trakcie naprawy ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
23. Czy nowe ustalenia odnotowujesz w formularzu zlecenia ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
24. Czy zawiadamiasz Klienta o opóźnieniach w naprawie (zapisuje czas telefonu) i wysyłasz potwierdzenie mail'em ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
25. Czy natychmiast zawiadamiasz Klienta gdy jego pojazd jest gotowy do odbioru ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
26. Czy wydajesz pojazd po naprawie ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
27. Czy wykonujesz oględziny pojazdu przed wydaniem ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
28. Czy egzekwujesz potwierdzenie odbioru pojazdu przez Klienta jego podpisem na zleceniu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
29. Czy precyzyjnie wyjaśniasz Klientowi zakres wykonanych prac ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
30. Czy informujesz Klienta o pracach możliwych do wykonania przy okazji następnego przeglądu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
31. Czy w 85% FV wystawiasz w dniu wydania pojazdu ?* —Proszę wybrać opcję—TAKNIE (0 pkt)NIE ROZUMIEM PYTANIA (0 pkt)NIE ZNAM ODPOWIEDZI (0 pkt)
Menu dostępności