1. Proszę określić ogólny poziom zadowolenia z wizyty na stacji* Bardzo zadowolonyZadowolonyNeutralnyNiezadowolonyBardzo niezadowolony
2. Jak odbiera Pan/i podejście personelu do klientów?* Bardzo zadowolonyZadowolonyNeutralnyNiezadowolonyBardzo niezadowolony
3. Czy podczas wizyty wystąpił jakiś problem? TakNie
Jeśli odpowiedź - Tak* 3.1. Jakiego rodzaju problem napotkałeś podczas wizyty? Kolejka na stacjiPersonel był niemiłyNie zostałem poinformowany o zasadach przebiegu badania technicznego pojazduNie było na stanowisku pracy diagnostyInny problemNie dotyczy (Jeśli odpowiedź - Nie)
3.2. Czy diagnosta wie o tym problemie?* TakNieNie dotyczy
Jeśli odpowiedź - Tak* 3.3. Proszę ocenić poziom zadowolenia z rozwiązania problemu. Bardzo zadowolonyZadowolonyNeutralnyNiezadowolonyBardzo niezadowolonyNie dotyczy (Jeśli odpowiedź - Nie lub Nie dotyczy)
4. Ile razy skorzystał Pan/i z naszej SKP?* 12345Wielokrotnie
5. Ile czasu czekał Pan/i na badanie?* 0-30 min30-60minpowyżej 60 min
6. Czy poleciłby/ciłaby Pan/i naszą stacje znajomym, rodzinie?* TakNieNie dotyczy
7. Czy gratisy po badaniu są dla Pana/i istotne przy wyborze stacji?* TakNieJest to miły akcentNie mają znaczenia
8. Czy czegoś brakuje w SKP?
Menu dostępności